توجه به این علائم 14 بیماری کلیوی می تواند زندگی شما را نجات دهد!
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بیماری کلیوی می تواند ناشی از عوامل متعددی است. اما اکثر مردم از این واقعیت استکه آن می تواند قاتل خاموش است. این عارضه تا وضعیت بحرانی می شود را نشان میدهد. بنابراین ضروری است برای شما به علائم بیماری های کلیوی به تشخیص زود بهطوری که شما می توانید به دنبال درمان زود است.

12 چنین علائم مهم بیماری کلیوی شما باید آگاه باشید از اینجا:

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

1. تغییرات در عملکرد ادراری شما

اولین علامت بیماری کلیوی است تغییر در مقدار و دفعات ادرار شما منتقل می کند. ممکناست:

افزایش یا کاهش میزان ادرار شما منتقل می کند

تیره رنگ ادرار (تیره تر از حد معمول).

احساس نیاز به ادرار کردن اما قادر به انجام این کار زمانی که شما به سرویس بهداشتی.

افزایش یا کاهش در فرکانس آن به خصوص در شب. به گفته دکتر avinash یدلایمخیراتایگناتیوس نفرولوژیست مشاور ارشد DaVita, Pune منطقه ' تکرر ادرار در شب یکی از ترینمعمول و زودهنگام علامت از بیماری مزمن کلیه و حتی اگر آن را بی ضرر آن بگذریم. در حالی که سایر علائم این بیماری معمولا در مرحله بعد بیماری توسعه پس از کلیه حدود 80%از عملکرد خود را از دست داده است. "

2. مشکل و یا درد در هنگام ادرار کردن (و یا عبور ادرار)

گاهی اوقات شما ممکن است مشکل یا احساس فشار یا درد هنگام ادرار کردن. این می تواند عفونت ادراری که ممکن است باعث علائم مانند درد یا سوزش در هنگام ادرار نشان می دهد. گسترش عفونت به کلیه که ممکن است باعث تب و درد در پشت خود را.

3. خون در ادرار

این نشانه ای از بیماری کلیه است که باعث قطعی برای نگرانی است. هر زمان که شمااین را ببینید، هنوز آن را نادیده بگیرد. به دکتر مراجعه بلافاصله.

4. کف الود ادرار

این نشانه این است که در آن شخص متوجه فوم در ادرار پس از تصویب تشکیل است. به گفته دكتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو در بمبئی، تمرین این به دلیل نشت پروتئين ازبدن فرد ایجاد می شود و نشانه دیگری از بیماری کلیوی است.

5. تورم و یا ادم

در حالی که این علائم نسبتا شایع است، زیرا کلیه ها خود را مسئول حذف مایع اضافی وزائد از بدن شما این اتفاق می افتد. زمانی که آنها قادر به انجام این کار این مایع اضافی دربدن خود سازد. دکتر Deepa می گوید: "این نشانه ایجاد می شود به دلیل عدم توانایی بدنبرای خلاص شدن از شر بیش از حد آب و نمک از بدن. بنابراین فرد مبتلا به این بیماریمتوجه تورم در پا, مچ پا, پف کردگی چهره و تنگی دست. " این همچنین به عنوان شناخته شده است ادم.

6. خستگی، کم خونی و ضعف عمومی

تولید کلیه ها خود یک هورمونی به نام اریتروپویتین که کمک می کند تا سلول های قرمزخون حمل اکسیژن. شدت افت سطح این هورمون هنگامی که آنها نقص. این کاهش درتعداد سلول های قرمز خون در بدن منجر به کم خونی است که همچنین منجر به علائممانند ضعف عمومی و خستگی باعث می شود.

7-سرگیجه و ناتوانی در تمرکز کنید

کم خونی در ارتباط با بیماری کلیوی نیز باعث آلوده شدن مغز از اکسیژن است که ممکن است باعث سرگیجه, مشکل با غلظت، و غیره.

8. احساس سرد تمام وقت

بیماری کلیوی به علت کم خونی نیز شما را به احساس سرما حتی زمانی که در اطرافگرم باعث می شود شناخته شده است. پيلونفريت (عفونت کلیه) همچنین ممکن است بالرز از تب شود. خستگی و خستگی را می توان همچنین مسئول این علامت.

9 بثورات و خارش پوست

این یک نشانه است که معمولا با دیگر شرایط بیشتر بی ضرر مانند آلرژی اشتباه گرفتهاست اما خارش نیز می تواند نشان بیماری کلیوی و نارسایی. نارسایی کلیه ساخت زباله رادر خون شما باعث می شود. این علل خارش شدید و خارش پوست. غیر از بیماری کلیویدیگر دلایل خارش پوست شما باید بدانید در مورد وجود دارد.

10. آمونیاک طعم نفس و فلزی

نشانه های بسیار نشان می دهد یکی دیگر از بیماری های کلیوی، اغلب در حالی که بهدنبال نشانه ای از بیماری کلیوی از دست رفته است. نارسایی کلیه را افزایش می دهدمیزان اوره در خون (uraemia). اوره این شکسته پایین آمونیاک در بزاق باعث بوی بد ادرار مانند آمونیاک نفس نام دارد. معمولا همراه با فلز طعم نامطبوع (dysgeusia) در دهاناست.

11-تهوع و استفراغ

ساخت ضایعات در خون شما در بیماری کلیوی نیز می تواند تهوع و استفراغ شود.

12. عدم اشتها

یکی از این علامت با توجه به ساخت تا از سموم و مواد زائد در بدن رنج می برد. دکترDeepa Jayaram می گوید: "از آنجایی که کلیه بیماری معمولا بدون عارضه ارائه، ساخت تا ازسموم تمایل به راه، منجر به تشخیص. بنابراین، هنگامی که با سایر علائم دیده فقداناشتها که بیماری کلیوی را نشان می دهد را می توان.'

13-تنگی نفس

'اگر بیماری کلیوی شدید به اندازه کافی می تواند باعث ساخت تا مایع در ریه ها منجر بهاحساس تنگی نفس."، دکتر Deepa Jayaram نفرولوژیست پیشرو می گوید. جدای از آن, کم خونی, مشترک عوارض بیماری کلیه بدن خود را از اکسیژن شما دچار تنگی نفس starves.

14. درد در پشت و یا دو طرف

این شاخص رایج بیماری کلیوی است، اما در همه افراد مبتلا به این بیماری دیده می شود.درد است و شما ممکن است احساس گرفتگی درد شدید است که از کمر به کشاله رانگسترش می یابد. این علامت می تواند نشانگر یک تعداد از شرایط، مانند:

سنگ کلیه و یا یک حالب می تواند علت این درد باشد.

شرایط مانند بیماری کلیه پلی کیستیک — اختلال کلیه موروثی است که بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها باعث می شود).

سیستیت بینابینی-التهاب مزمن در دیواره مثانه.





:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: